Extrán mély dekoltázsos nyári ruhát varrtam

Már jó 2 éve kinéztem magamnak ezt a szabásmintát- tavaly ősszel, vagy télen pedig végre meg is rendeltem. Egy drabig a varrószobám dísze volt, de 3 hete munkába állítottam. Ti pedig még júniusban instagramon meg is szavaztátpk, hogy melyik anyagból készítsem el.p6291642.jpg

screenshot_20200701-141545.png

A Vogue Patterns 9253-as snittjéről van szó, mely az ugy nevezetz big4 egyik tagja. Más szóval olyasmi, mint a Burda snittek- a leírás azt feltételezi, hogy minimum női szabó vagy és a kisujjadban van a szakma csínja-bínja. De kifejezetten ez a 9253-as snitt egy viszonylag egyszerű darab; ami kicsit megizzasztott azok a szűkítők voltak, ugyanis a leírásból nem derült ki számomra, hogy végig kell-e varrni őket, vagy csak oldalra vasalni es a derékrész mentén levarrni. Én levarrtam őket végig hosszában, de láttam olyat is, ahol ez nem így volt megoldva. Lényeg a lényeg: utólag látva nagyon jól tettem, hogy levarrtam, sőt kicsit tovább is vittem a varratot, mert így nem bukkanak elő a cicik, ha meglibbenti egy laza szellőcske, vagy ha lehajolok gyerekekhez.

Mert ez alá nehezen vesz melltartót az ember, olyan mély a dekoltázsa. És én pont ebbe a részletbe szerelemesedtem bele. Ez egy igazi Klasszik ruha, kis csavarral- ez lehetne akár a csatakiáltásom is, de maradok annál, hogy a varrás szexi.


Amikor kibontottam és lemértem magam, kiderült: a rossz méretet rendeltem, ugyanis 2 méret-kategóriára van osztva a snittés én a kisebbiket rendeltem valamiért. Így fogtam magam és a saját méretemre alakítottam, de mikor felpróbáltam a majdnem kész ruhát szembesültem azzal, hogy kár volt a fáradtság. Jó oldala, hogy extrán bő lett a szoknya része.
Nyilván ebből az átméretezésből adódott 2 hibája is az elkészült ruhának, de igazából nem zavar, mert egyrészt a mintájának köszönhetően nem vevődik észre, másrészt pedig annyira tetszik így ahogy van, hogy pont nem izgatnak a hibák. A hátoldali szűkítők nincsenek a megfelelő helyen és nem folytatódnak a szoknyarész szűkjtőiben és a megkötők sincsenek egy szintben (a derékvonal viszont tökéletesen szintben van) de sajnos nem tudom egyedül a saját hatamra igazitani az adott ruhadarabot- persze a megkötőkre ez nem igaz, csak kicsit lusta voltam kibontani és újravarrni a cipzárat.
De ebben az esetben is az anyag mintájára alapozok, ami nagyon megengedő szerencsére.
Imádom továbbá az extrán mély dekoltázsát, amit én kicsit még be is szűkítettem utólag! Szinte a lengőbordák magasságában végződik ez a mély V.
Alapból a maxi verziót készítettem volna el, de sajnos nem volt elég anyagom, így a lábszárközépig érőt varrtam meg.
Tuti még idény nyáron varrok egyet lenvászonból is, és az már maxi lesz!

Nektek hogy tetszik? 

p6291588.jpg

p6291624.jpg

p6291499.jpg

p6291403.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://avarrasszexi.blog.hu/api/trackback/id/tr9016563738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

a varrás szexi

Címkék

30 perc alatt (1) ajándék (1) ajándék ötlet (1) anyavagyok (1) a vonalú szoknya (1) babaturbán (1) bath robe (1) bélés (1) beüthető patent (1) beutheto patent (1) blog design (1) boriteksarok (1) Burda (2) cipzár (1) cipzárcsere (1) csináld (1) csináldmagad (1) denevérujjú pulcsi (1) design (1) diy (4) fázós (1) félkör szoknya (1) ferdepánt (1) fürdőköpeny (1) fürdőruha (1) futter (1) gumipánt (1) gyerek (1) gyerek ruházat (1) hálózsák (1) hideg (1) hobbi (1) hogyan (1) hogyan kell? (1) hogyan varrjunk nadragot (1) hogyan varrjunk nadrágot (1) ikertű (1) ingyenes (5) ingyenes szabásminta (2) jogger (1) kabát (1) kapszulagardrób (1) karácsony (1) kezdő (7) kézzel (1) kontos (1) köntös (1) köpeny (1) latte jogger (1) lenvászon (1) magad (1) mamiformis (2) maxiszoknya (1) műbőr (1) nadrág (2) nadrágot (1) ogden cami (1) organza (1) ősz (1) ötlet (1) otthon (1) overál (1) palazzo (1) patent (1) pink köpeny (1) plush (1) plüss (1) plüss pongyola (1) poncsó (1) pongyola (1) raglán ujj (1) ráncolás (1) rejtettcipzár (2) roba (1) Rólam (2) ruha (1) ruhatár (1) saját (1) sajátkézze (1) sajátkézzel (1) shrug (1) sk (1) steppelt jersey (1) szabadidőnadrág (1) szabadidonadrag (1) szabásminta (4) szabasminta (3) szegőgép (1) szoptatós ruhák (1) textilbőr (1) (1) tüll (1) tüllszoknya (1) új blog design (1) Valentin nap (1) varras (2) varrás (4) varrás leírás (1) varrjunk (1) varrógép (2) varrószoba (1) vegán bőr (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása