DIY mamiformis

Múlthéten, míg a kutyusunk fodrásznál szépült, mi Marcival betévedtünk egy plázába kicsit elütni az időt. A kirakatok közt sétálva azon morfondíroztam, hogy még ha teszem azt vennék is magamnak valamit, akkor sem tudnám viselni igazából, mert annyira megváltozott az életem Marci születése óta, hogy a ruhatáramnak is illene ezt követnie. Mert ok, hogy eldöntöttem, hogy megvarrom a ruhatáram, de nem lehet a célom olyan kapszulagardrób, ami irodai munkához való speciel, hiába tetszik. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet egy ingem sem speciel.

sweatshirt_dress_masolata.JPG

Nekem most egy darabig olyan ruhákra lesz szükségem, amik kényelmesek, nem kell csatokkal, cipzárakkal és kismilló réteg magamra erőltetésével bíbelődnöm, hanem egykettőre felkapom és minimális kiegészítőkkel fel tudom dobni- azaz sálakkal, és szalagokkal. netán övekkel.

Így arra jutottam, hogy nekem most az egyrészes, tunikaszerű darabok lesznek a jók, amikor teszem azt cicanadrág eleve  már rajtam van itthon, de a sétához még gyorsan magamra kapok egy felsőt ami ápol és eltakar (Marci születése óta rajtam is előfordul kis babaháj), egy sálat, netán egy dzsekit és már lehet is tolni fénysebességgel a babakocsit #anyavagyok.

Én nem vagyok az a típusú nő, aki a játszótérre is körömcipőbe menne, de azért szeretem kicsit csinosnak érezni/látni magam. Vagy sportosan dögösnek.

Ezt átgondolva jöttem rá arra, hogy nekem egy hosszított melegítőfelső kell, olyan lábszárközépig érő. Pont volt itthon a kis raktáramban 2-2.5 m fehér futterem, ami csak arra várt, hogy végre felhasználjam. Mivel most nem volt türelmem saját szabásmintát szerkeszteni, fellapoztam a Burda magazinjaimat és találtam is két melegítő felsőt amiket kicsit összevegyítettem és lett belőle ez:sweatshirt_dress.JPG
Sajnos a neten nem találtam meg a két szabásmintát, de 2014/04 és 2014/08 Burdákat használtam fel.

 20181102_162256.jpg

Ha pont nincs meg ez a két Burdád, akkor sincs semmi elveszve, mert tuti van a szekrényedben egy raglán kivágású felsőd, aminek a szabásmintáját szépen le tudod venni, ezzel a módszerrel. A lényeg az, hogy kellemesen laza méretű legyen.

Az én változatom kicsivel térd alá ér, a bal ujja illesztéshez cipzár helyett ringliket használtam, zsebeket is varrtam- kötelezően a ruhától eltérő színben és nincs kapucnija, helyette álló gallér-szerűséget varrtam.

Ami számomra nagyon különleges ebben a szabásmintában (a képen a bal oldali modell), az a raglán ujj, mégpedig azért mert van benne egy szűkítő, amitől nagyon szép íve lesz a vállrésznek. Maga a szabásminta is bő fazonú, így kellően kényelmes, laza lett a ruha. Deréktől lefele a jobb oldali ruha szabásmintásját használtam, ami enyhén szűkül lefele.

Szerintem nagyon jóra sikerült ez kis "mix and match" ruha és nagyon kényelmes is- már teszteltük Marcival- bár lehet a fehér nem leghálásabb szín, de maximum megfestem később. És hogy ejtsek pár szót a ringlizésről is...hát nem sikerült valami szépre, mint kiderült érdemes előre kicsit kilyukasztani az anyagot, mielőtt belekalapálnánk őket az anyagba. sweatshirt_dress.JPG

a_pb022466.JPG

aa_pb022465.JPG

a_pb022396.JPG

 

a_pb022439.JPG

a_pb022449.JPG

a_pb022465.jpg

a_pa282332.JPG

a_pb022387.JPG 

 

 

 

 

 

 

                           

A bejegyzés trackback címe:

https://avarrasszexi.blog.hu/api/trackback/id/tr7216563766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

a varrás szexi

Címkék

30 perc alatt (1) ajándék (1) ajándék ötlet (1) anyavagyok (1) a vonalú szoknya (1) babaturbán (1) bath robe (1) bélés (1) beüthető patent (1) beutheto patent (1) blog design (1) boriteksarok (1) Burda (2) cipzár (1) cipzárcsere (1) csináld (1) csináldmagad (1) denevérujjú pulcsi (1) design (1) diy (4) fázós (1) félkör szoknya (1) ferdepánt (1) fürdőköpeny (1) fürdőruha (1) futter (1) gumipánt (1) gyerek (1) gyerek ruházat (1) hálózsák (1) hideg (1) hobbi (1) hogyan (1) hogyan kell? (1) hogyan varrjunk nadragot (1) hogyan varrjunk nadrágot (1) ikertű (1) ingyenes (5) ingyenes szabásminta (2) jogger (1) kabát (1) kapszulagardrób (1) karácsony (1) kezdő (7) kézzel (1) köntös (1) kontos (1) köpeny (1) latte jogger (1) lenvászon (1) magad (1) mamiformis (2) maxiszoknya (1) műbőr (1) nadrág (2) nadrágot (1) ogden cami (1) organza (1) ősz (1) ötlet (1) otthon (1) overál (1) palazzo (1) patent (1) pink köpeny (1) plush (1) plüss (1) plüss pongyola (1) poncsó (1) pongyola (1) raglán ujj (1) ráncolás (1) rejtettcipzár (2) roba (1) Rólam (2) ruha (1) ruhatár (1) saját (1) sajátkézze (1) sajátkézzel (1) shrug (1) sk (1) steppelt jersey (1) szabadidonadrag (1) szabadidőnadrág (1) szabasminta (3) szabásminta (4) szegőgép (1) szoptatós ruhák (1) textilbőr (1) (1) tüll (1) tüllszoknya (1) új blog design (1) Valentin nap (1) varras (2) varrás (4) varrás leírás (1) varrjunk (1) varrógép (2) varrószoba (1) vegán bőr (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása